Förändringar på gång på webben

Förändringarnas vindar blåser över mina webbplatser och dess innehåll.

Först ut var Falbygdsanor.se som uppdaterades 2015 och sen har det varit uppehåll tills nu med förändringsarbetet, annat har helt enkelt kommit emellan som har gjort att jag inte orkat.

Nu närmast är det bloggen, förändring har ni redan sett och det blir mer på den framöver, den kommer att  förändras allt eftersom. Den har behövt en förändring länge, haft samma template/mall sedan 2007 och nu när jag ville göra förändringar i den gick det inte så den var bara att välja en ny mall. Men ni läsare kommer att känna igen er. Innehållet kommer alltid vara det samma, dvs mina artiklar i centrum. Men den innehåller så mycket mer, presentation av länkar som ni som besökare har tillgång och nytta av.

Webbplatsen Emigrant.se är den andra webbplatsen som kommer att förändras, i veckan som kommer v 5 ska det bli en ny som blir en rejäl uppdatering. Den kommer också att sysselsätta mig ett bra tag framåt, mer material ska upp under våren. Det blir en artikel om uppdateringen här på bloggen.

Välkomna in!!

 

 

Kommentera

